nolaspe

PIT & Clubhouse
  • Content count

    4,488
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nolaspe

  1. https://www.theringer.com/nfl/2018/12/12/18137141/new-orleans-saints-defense-nfc-playoffs
  2. Call me turrrible, but I legit laughed out loud for a good 5 min w/ this one...
  3. Thanks for the memories Brandon...
  4. Not gonna lie, got 'em off of sr.com, but too funny not to share and I'll spare ya having to go over there lol...
  5. Doing Saintly things... she is awesome... https://www.wdsu.com/article/gayle-benson-pays-off-layaway-orders-at-tchoupitoulas-walmart-to-give-back-for-holidays/25402171?fbclid=IwAR0W2ifdWqEQ4IJ_1R1Lqcjvu6oDhy6PoGkty80p--xvyk9Q_RzDERZq--E
  6. First contract he'll actually complete?
  7. http://dailysnark.com/breaking-chiefs-cut-star-rb-kareem-hunt-after-release-of-video-showing-him-assaulting-woman/?fbclid=IwAR1zjlWdM_kcr60PcCvFnf-SG3dAuff6HoZPo7BFXyeIGpW-mliMVc3ToNk
  8. Thank you for posting ATN... amazing
  9. Hop on in guys (and gals)...
  10. Saintsgiving was a blast sharing it w/ y'all... I look forward to having another fun night in chat tonight!
  11. Very cool article about Hill... The amount of stuff he needs to know to be the jack of all trades that he is is nuts... https://bleacherreport.com/articles/2807808-meet-taysom-hill-the-nfls-28-year-old-do-everything-weapon?utm_source=cnn.com&utm_medium=referral&utm_campaign=editorial
  12. Fantastic article and a helluva cover. Thanks for posting!
  13. MJ, another one that I regret we couldn't keep.
  14. I didn't see the play where he got hurt, but I read somewhere that it was a dirty play against him? Sucks to have him out next month w/ our schedule, but the last 3 weeks are crucial IMO w/ the panties sammiching the steelers.
  15. He passed today at the age of 95... Thank you for the Marvel Universe Stan... https://www.hollywoodreporter.com/news/stan-lee-marvel-comics-legend-721450
  16. And 2 already involve Drew interacting w/ a female HS QB and Kamara w/ a HS football coach/science teacher who stopped a school shooter while taking 3 bullets in the process...
  17. Y'all know I slept thru most of the game, but I read a WaPo article on the game that said that Armstead got hurt in the game? Is that true?
  18. But we won't be able to get any, only he will... c'mon man... https://www.nola.com/saints/2018/11/saints-alvin-kamara-gets-personalized-airheads-flavor.html#incart_river_index
  19. This is ridiculous... smdh, I feel terrible for Dez...
  20. Sorry I missed chat guys, had some work crap I had to attend to. I agree about PJ, kid was good today. Kamara was his usual and MT went off. Brees gonna brees, the OL was great, Rank and the interior DL kept Gurley under 100 yds. Gotta tighten up the pass coverage again, a few too many whiffed tackles. Anzalone's INT was a thing of beauty. While dumb for the 15 yds it cost us (yet we were fine), the MT Joe Horn tribute was hilarious. Oh and...
  21. Anyone up for chat?